Veelgestelde vragen

Bestellen

Inklapbare content

Hoe plaats ik een bestelling?

Volg onderstaande stappen:

Stap 1: Kies je gewenste artikel(en)

Stap 2: Plaats het in je winkelwagen.

Stap 3: Klik op winkelwagen bekijken of afrekenen.

Stap 4: Vul je gegevens in en controleer vervolgens of je alles goed hebt ingevuld.

Stap 5: Kies de gewenste betaalmethode en vul je bank/gegevens in.

Het lukt me niet om te bestellen, wat moet ik doen?

Er kunnen meerdere oorzaken zijn waarom het je niet lukt om te bestellen.

Controleer eerst of je internetverbinding stabiel is. Dan kan het van belang zijn dat je www.manomoda.nl via de zoekbalk van je laptop of smartphone intoetst. (niet via social media).

Controleer in een ander venster of jouw gewenste artikel(en) nog voorradig zijn of dat je het juiste aantal artikelen hebt aangeklikt.

Kom je er niet uit, stuur ons dan een mail met een duidelijke omschrijving van het probleem waar je tegen aanloopt. We helpen je graag verder.

PRODUCT & VOORKEUREN

Inklapbare content

Ik ben op zoek naar een artikel, wat moet ik doen

Ben jij op zoek naar een artikel van ons die momenteel is uitverkocht, zoek je een andere kleur of een andere specifieke artikel? Vul ons contactformulier in en geef een omschrijving van wat je graag had willen zien. Wij helpen je graag verder!

Daarnaast vullen wij ons productaanbod regelmatig aan, en zullen dan rekening houden met jouw voorkeuren.

Wij helpen je graag bij het vinden van het perfecte item, dus je mag altijd een mailtje sturen naar info@manomoda.nl met je voorkeuren, en als wij het item (weer) voor je hebben zullen wij contact met je opnemen per mail.

Hebben jullie echt lederen tassen?

Ja zeker, wij hebben een groot aanbod 100% lederen tassen, oftewel Genuine Leather. Deze tassen zijn van hoogwaardige kwaliteit. Klik op lederen tassen, dan zie je onze collectie lederen tassen.

Bedenktijd en retourneren

Inklapbare content

Hoeveel dagen bedenktijd heb ik?

Vanaf het moment dat je bestelde artikel(en) bij jou is/zijn aangekomen, heb jij 14 dagen de tijd om te besluiten of je jouw artikel(en) wilt houden. Daarbij is het van belang dat als je een artikel wilt retourneren dat het artikel binnen 14 dagen bij ons moet zijn aangekomen.

Hoe retourneer ik een of meerdere artikelen?

Als jouw bestelde artikel(en) toch niet helemaal je smaak was/waren, geen probleem!

Bij je bestelling zit een instructie hoe je artikel(en) kan retourneren.

Stuur binnen 14 dagen vanaf dat het product bij jouw is aangekomen, jouw bestelde artikel(en) met het retourformulier dat bij je bestelling zat, ingevuld terug.

OVERIGE VRAGEN

Inklapbare content

Mijn vraag zat er niet tussen, wat kan ik doen?

Indien je een andere vraag hebt, kun je ons contactformulier invullen. Dan helpen wij je graag verder.